مراقبت از کودک های دو ساله و سه ساله ، پاسداران

مراقبت از کودک های دو ساله و سه ساله ، پاسداران

# پرستاری از کودک پاسداران

پرستاری از کودک در خانه ، اعزام مربی کودک و نوزاد در منزل منجمله خدمات پرستاری مراقبتی و نگهداری در منزل پرستار سلام می باشد .


نمونه کار پرستاری از کودک پاسداران نام فایل : خانم زارعی


توضیحات درخواست پرستاری از کودک پاسداران : مراقبت از کودک های دو ساله و سه ساله + امور منزل و آشپزی ، شماره تماس بخش پرستاری کودک 02188499404


پرستاری از کودک به چه معناست ؟

خانواده ها به دلیل مشغله ها ی زیاد روزمره همواره نیازمند افرادی هستند که بتوانند با خیال راحت کودکان عزیز شان را به آن ها بسپارند یا چنانچه مادر از پس مسئولیت های کودک یا کودکان (به خصوص چند قلو ها) بر نمی آید نیازمند یک فرد کمکی می باشند .
امروزه با تغییر شیوه زندگی اکثر مادر و پدرها برای تامین نیاز های زندگی هر دو شاغل می باشند در نتیجه وقت رسیدگی به کودکان به صورت تمام و کمال را ندارند . کودکان زیر 5 سال به شدت نیازمند فردی برای وقت گذاشتن و بازی کردن با آنها می باشند.برای حل این معضل پرستار کودک پیشنهاد می شود .
پرستار کودک فردی باتجربه و دانش بالایی در ضمینه پرستاری از کودک می باشد. در خدمات پرستاری از کودک فرزند شما طبق برنامه ریزی دقیق و تفکیک شده و در چهار چوب تعیین شده رشد می کند .
پرستاران کودک بر اساس نوع نیاز خانواده ها و مشخصات کودکان فرستاده می شوند . مشخصات کودکان شامل مواردی همچون سن، قد، وزن، وضعیت روحی و جسمانی ، داشتن بیماری های خاص و … می باشد .
پرستاران کودک همواره آموزش ها و دوره های پرستاری را دیده اند و دارای مدرک مرتبط و معتبر می باشند . پرستار باید بتواند در شرایط بحرانی بهترین تصمیم گیری ها را انجام دهد و همواره از کودکی که پرستاری می کند به چشم فرزند خود نگاه کند همچنین تمام تصمیم گیری هایی که برای کودک انجام می دهد باید در راستای پیشرفت و تکامل کودک باشد .
پرستار کودک باید برای تمام سنین کودک سلامت بهداشتی کودک را فراهم کند زیرا سیستم ایمنی کودک هنوز تکامل نیافته و در برابر خطر های احتمالی بسیار آسیب پذیر می باشد .
قبل از درخواست پرستار کودک همواره باید مشاوره های لازم جهت انتخاب مناسب ترین فرد با مشخصه های سازگار با کودک انجام شود . همچنین بهتر است پس از انتخاب پرستار، مادر در کنار او باشد تا پرستار با شرایط تربیتی خانواده آشنا شود و بتواند کارش را بدون نقص انجام دهد

ویژگی‌ های پرستار کودک

کودک همواره از بدو تولد از رفتار اطرافیانش الگو برداری می کند . تصویر بسیاری از خانواده ها از پرستار کودک تنها فردی است که به کودک غذا بدهد و او را تر و خشک کند. اما همواره یک نفر نیاز است که بتواند خدمات پرستاری را به صورت دائم برای کودک انجام دهد و کودک بتواند از او بهترین الگو برداری ها را انجام دهد. بهترین سن برای پرستار کودک بین 28 تا 45 سال می باشد .
پرستارانی که خودشان مادر شده اند و یا تجربه نگهداری از کودک را داشته اند گزینه مناسب تری محسوب می شوند . پرستار کودک باید بسیار صبور باشد و بتواند با کودک ارتباط برقرار کند تا بتواند در شرایط مختلف کودک را درک کند و رسیدگی های لازم جهت رفع مشکل کودک را انجام دهد. پرستار کودک باید ذاتا عاشق آن ها بوده و از وقت گذاشتن با آن ها لذت ببرد نه اینکه از روی اجبار این شغل را انتخاب کرده باشد .
همانطور که بازی در کودکان نقش مهمی در رشد آن ها دارد پرستار کودک می تواند بازی های خلاقانه با کودک شما انجام دهد. پرستار کودک با توجه به سن کودک شما توانایی انجام بازی های مختلف را دارا می باشد برای نمونه کودک زیر 6 ماه مشغول آشنایی با محیط می باشد و پرستار کودک باید محیط اطراف کودک را به او آشنا کند .
از سن 6 ماه به بالا پرستار کودک برای کمک به حس شنوایی و تکلم کودک برای آن قصه می خواند و در کودکان 4 تا 7 سال تلاش به آموزش مهارت های اجتماعی و برقراری ارتباط  با دیگران همچنین آموزش اولیه حروف الفبا ، خواندن و نوشتن را انجام می دهد .

حقوق پرستاری از کودک پاسداران : 2.700.000 تومان


ساعت کاری پرستاری از کودک پاسداران : شبانه روزی


محدوده پرستاری از کودک پاسداران :   پاسداران


تاریخ پرستاری از کودک پاسداران : دوشنبه | 25 اُردیبهشت 1402


پرستاری از کودک پاسداران مراقبت از کودک های دو ساله و سه ساله ، پاسداران
پرستاری از کودک پاسداران پرستار سلام پرستاری کودک و نوزاد در منزل

برای تماس با پرستار سلام ، شماره زیر را لمس کنید .

88499404


نوشتهٔ پیشین
یک زوج سالمند که آقا پوشکیه ،لواستان
نوشتهٔ بعدی
امور منزل و آشپزی برای چهارنفر ، پرند

محتوای مرتبط

نمونه کارهایی از خدمات پرستار سلام

نگهداری از کودک 6 ماهه در منزل

نگهداری از کودک 6 ماهه در منزل

همراه بیمار دربیمارستان فیروزگر

همراه بیمار دربیمارستان فیروزگر

وصل سرم بهمراه تزریق آمپول در سرم ، چهارراه ولیعصر

وصل سرم بهمراه تزریق آمپول در سرم ، چهارراه ولیعصر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!