پرستاری از سالمند لگنی ، پردیس

رستاری از سالمند لگنی ، پردیس

پرستاری از سالمند لگنی ، پردیس

نمونه کار پرستاری از سالمند لگنی ، پردیس که حقوق نگهداری سالمند در منزل نیز در آن درج شده است : ( 02188499404 ) پرستار سلام سه شعبه در تهران دارد دارای گارانتی بازگشت وجه فوری است و همچنین دارای بیش ترین رضایتمندی مشتری یعنی بیش از 3000 رضایتمندی مشتری می باشد و همیشه با پیگیری های خود کوشیده است که رضایت مشتری یان ناراضی را نیز جلب نماید.

پرستاری از سالمند لگنی ، پردیس پرستار سلام

در قسمت زیر نمونه کاری با عنوان پرستاری از سالمند لگنی ، پردیس که حقوق نگهداری سالمند در منزل نیز در آن درج شده است را مشاهده می نمایید.


نام فایل و نمونه کار مراقبت از سالمند لگنی در تهران : خانم ملکی (مقطعی)


توضیحات مختصر برای این نمونه کار که در آن حقوق نگهداری سالمند در منزل به صورت روز مُزدی دریافت می گردد : بین 7 تا 12 روز و روزی 160 هزار تومان مراقبت از سالمند خانم لگنی و امور منزل فوری برای امشب


حقوق هر 24 ساعت : حقوق نگهداری سالمند در منزل :  1600.000 تومان برای تاریخ ” شنبه / 16 شهریور 1398 ” و الان که شما این نمونه کار ار می بیند احتمالاً بیشتر است : تماس بگیرید.


ساعت کاری :  24 ساعته و برای  مقطعی به مدت 7 الی 12 شبانه روز


محدوده : پردیس ( اگه دوره واستون پسرش می تونه بیاد دنبالتون )


تاریخ درخواست این نمونه کار :  شنبه / 16 شهریور 1398


پرستاری از سالمند لگنی ، پردیس
پرستاری از سالمند لگنی ، پردیس

پرستار سلام

پرستار سلام پرستار سالمند در منزل

حقوق نگهداری سالمند در منزل

پرستار سلام ، شرکتی پیشرو در زمینه ارائه خدمات پرستاری در منزل ، خدمات متنوعی را به سالمندان و خانواده‌های آنها ارائه می‌دهد، یکی از این خدمات، نگهداری سالمند در منزل است، این خدمت شامل انجام کلیه امور مراقبتی، بهداشتی و رفاهی سالمند در منزل می‌شود.

حقوق نگهداری سالمند در منزل ، بسته به عوامل مختلفی مانند نوع خدمات مورد نیاز، تجربه و مهارت پرستار ، کمک پرستار و مراقب سالمند، موقعیت جغرافیایی ، ساعت کاری ، شرایط جسمی و روحی سالمند ، تعداد نفراتی که در منزل سالمند سکونت دارند و … متفاوت است، در ادامه، به بررسی عوامل موثر بر حقوق نگهداری سالمند در منزل می‌پردازیم.

نوع خدمات مورد نیاز

نوع خدمات مورد نیاز سالمند، یکی از مهمترین عوامل موثر بر حقوق نگهداری سالمند در منزل است، به طور کلی، خدمات نگهداری سالمند در منزل را می‌توان به دو دسته اصلی تقسیم کرد:

خدمات مراقبتی و رفاهی : این خدمات شامل اموری مانند حمام کردن، تعویض پوشک، پانسمان زخم، کنترل علائم حیاتی ،  امور منزل و آشپزی د رمنزل ، سرگرمی و … می‌شود.

خدمات تخصصی : این خدمات شامل اموری مانند تزریقات در منزل ، پانسمان تخصصی انواع زخم بستر و زخم دیابت ، تعویض سوند ، ICU در منزل و … می‌شود.

هر چه نیازهای سالمند بیشتر باشد، حقوق نگهداری او نیز بیشتر خواهد بود، به عنوان مثال، نگهداری از سالمند پوشکی یا سالمند دارای بیماری‌های خاص، هزینه بیشتری نسبت به نگهداری از سالمند سالم دارد.

تجربه و مهارت و مدرک پرستار

تجربه و مهارت و مدرک پرستار ، کمک پرستار و مراقب نیز از دیگر عوامل موثر بر حقوق نگهداری سالمند در منزل است. پرستارانی که دارای مدرک ، تجربه و مهارت بیشتری هستند، حقوق بالاتری دریافت می‌کنند.

امور منزل و آشپزی

امور منزل و آشپزی در منزل برای سالمند نیز در حقوق نگهداری سالمند در منزل موثر است، اگر نظافت منزل و آشپزی نداشته باشد هزینه آن کسر می گرددو اگر به جز سالمند افراد دیگری نیز در منزل باشند و مراقب سالمند وظایف خدمتکاری نیز داشته باشد حقوق بیشتر می شود.

سایر عوامل

عوامل دیگری مانند تعداد افراد حاضر در منزل، ساعات کاری پرستار سالمند و … نیز می‌توانند بر حقوق نگهداری سالمند در منزل تاثیر گذار باشند.

نگهداری از سالمند در پردیس

درست است که 95 درصد درخواست های پرستاری مراقبت و نگهداری از سالمند در منزل از پرستار سلام در تهران به سه شعبه در تهران است اما گاهی نگهداری از سالمند در پردیس هم درخواست هایی داریم که بای آن ها هم در خدمت عزیزان درخواست کننده در زمین هنگهداری از سالمند در پردیس هستیم.

حقوق نگهداری سالمند در منزل در شرکت پرستار سلام

شرکت پرستار سلام، با توجه به عوامل موثر بر حقوق نگهداری سالمند در منزل، تعرفه‌ای منصفانه و رقابتی را برای این خدمت ارائه می‌دهد، این تعرفه‌ها به صورت ماهانه و سالانه محاسبه می‌شود و با توجه به اینکه دارای بیش از 3000 رضایتمندی مشتری می باشد می توانید مطمئن باشید حداقل بیش از 3000 هزار نفر از کیفیت و قیمت خدمات رضایت داشته اند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد حقوق نگهداری سالمند در منزل در شرکت پرستار سلام، می‌توانید با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید.

سخن پایانی

نگهداری از سالمند در منزل، خدمتی ارزشمند است که می‌تواند به سالمندان و خانواده‌های آنها کمک کند تا زندگی با کیفیت‌تری داشته باشند، شرکت پرستار سلام ، با ارائه خدمات باکیفیت و مقرون به صرفه ، می‌تواند انتخاب مناسبی برای خانواده‌هایی باشد که به دنبال نگهداری از سالمند خود در منزل هستند.

حقوق نگهداری از سالمند در منزل پرستار سلام
نوشتهٔ پیشین
پرستاری از سالمند وامور منزل ، قلهک
نوشتهٔ بعدی
پرستاری از سالمند پوشکی ،سعادت آباد

محتوای مرتبط

نمونه کارهایی از خدمات پرستار سلام

همراه بیمار در بیمارستان ولیعصر ناجا

همراه بیمار در بیمارستان ولیعصر ناجا

نظافت و خدمات منزل

امور منزل و نظافت بهارستان

خانم سالمند تنها و پوشکی ، میدان هفت تیر

خانم سالمند تنها و پوشکی ، میدان هفت تیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!