انجام امور منزل

پرستار سالمند در منزل خانم و روزانه سالم

انجام امور منزل

انجام امور منزل و آشپزی در منزل ، اعزام خانه دار و خدمتکار برای نظافت منزل و آشپزی یکی از خدماتی است که پرستار سلام با 3000 رضایت مندی مشتری ، مجوز رسمی و سه شعبه در تهران انجام می دهد ، با ما تماس بگیرد.

مزایای استفاده از خدمات انجام امور منزل و آشپزی پرستار سلام

صرفه جویی در وقت و انرژی

انجام امور منزل و آشپزی می تواند یک کار وقت گیر و انرژی بر باشد، به عنوان مثال، یک خانواده پرجمعیت با دو کودک خردسال ممکن است مجبور باشد روزانه چندین ساعت را صرف نظافت منزل و آماده سازی غذا کند، در این شرایط، استفاده از خدمات انجام امور منزل و آشپزی پرستار سلام می تواند به این خانواده کمک کند تا وقت و انرژی خود را صرف کارهای مهم تر و لذت بخش تر مانند گذراندن وقت با فرزندان خود کند.

به عنوان مثال، یک خانواده چهار نفره با دو فرزند خردسال ممکن است روزانه حدود 6 ساعت را صرف نظافت منزل و آماده سازی غذا کند، در این صورت، استفاده از خدمات انجام امور منزل و آشپزی پرستار سلام می تواند به این خانواده کمک کند تا روزانه 6 ساعت وقت و انرژی خود را صرف کارهای دیگری مانند استراحت، تفریح، یا رسیدگی به فرزندان خود کند.

کاهش استرس و اضطراب

انجام امور منزل و آشپزی می تواند باعث استرس و اضطراب شود، به عنوان مثال، یک فرد شاغل ممکن است در پایان یک روز کاری خسته و کلافه باشد و انگیزه ای برای نظافت منزل یا آماده سازی غذا نداشته باشد، در این شرایط، استفاده از خدمات انجام امور منزل و آشپزی پرستار سلام می تواند به این فرد کمک کند تا از شر این استرس و اضطراب خلاص شود و آرامش بیشتری داشته باشد.

به عنوان مثال، یک فرد شاغل ممکن است در پایان یک روز کاری 10 ساعته احساس خستگی و اضطراب کند، در این صورت، استفاده از خدمات انجام امور منزل و آشپزی پرستار سلام می تواند به این فرد کمک کند تا پس از یک روز کاری سخت، با خیال راحت به استراحت و آرامش بپردازد.

بهبود کیفیت زندگی

انجام امور منزل و آشپزی می تواند کیفیت زندگی شما را بهبود بخشد، به عنوان مثال، یک فرد مسن یا دارای معلولیت ممکن است نتواند به طور مستقل از عهده امور منزل و آشپزی برآید، در این شرایط، استفاده از خدمات انجام امور منزل و آشپزی پرستار سلام می تواند به این فرد کمک کند تا استقلال خود را حفظ کند و کیفیت زندگی خود را بهبود بخشد.

به عنوان مثال، یک فرد مسن ممکن است به دلیل مشکلات جسمی، نتواند به طور مستقل از عهده نظافت منزل یا آماده سازی غذا برآید، در این صورت، استفاده از خدمات انجام امور منزل و آشپزی پرستار سلام می تواند به این فرد کمک کند تا در خانه خود زندگی مستقلی داشته باشد.

خدمات انجام امور منزل و آشپزی پرستار سلام

علاوه بر خدماتی که در پاسخ قبلی ذکر شد، پرستار سلام خدمات دیگری را نیز در زمینه انجام امور منزل و آشپزی ارائه می دهد، این خدمات شامل موارد زیر می شود:

1. شستشوی پنجره ها: نظافتچی پرستار سلام با استفاده از تجهیزات و مواد شوینده مناسب، پنجره های شما را به بهترین شکل ممکن می شوید.

2. گردگیری و جارو کشیدن: خدمتکار پرستار سلام با دقت و ظرافت، گرد و غبار و آشغال های منزل شما را جمع می کند.

3. اتوکشی لباس ها: خانه دار پرستار سلام با استفاده از اتو پرس، و اتوهای معمولی لباس های شما را صاف و مرتب می کند.

4. خرید و تحویل مواد غذایی: نیروی کارگر روزانه پرستار سلام می تواند مواد غذایی مورد نیاز شما را از فروشگاه خریداری کند و در منزل به شما تحویل دهد.

5. و … ( 02188499404 (10 خط))

نحوه سفارش خدمات انجام امور منزل و آشپزی پرستار سلام

برای سفارش خدمات انجام امور منزل و آشپزی پرستار سلام، می توانید با شماره 02188499404 تماس بگیرید یا به سایت پرستار سلام مراجعه کنید، پس از تماس با پرستار سلام، کارشناسان ما نیازهای شما را بررسی می کنند، سپس، یک پرستار ، مراقب و یا خدمتکار مناسب ، باتجربه و متخصص را برای شما اعزام می کنند.

سخن پایانی

پرستار سلام با ارائه خدمات متنوع و باکیفیت، در تلاش است تا نیازهای مشتریان خود را به بهترین شکل ممکن برآورده کند، این موسسه با بهره گیری از نیروهای رزومه قابل استعلام دار در خدمت شماست.

انجام امور منزل

در عکس فوق می توانید خدمات پرستار سلام را مشاهده نمایید.


در قسمت زیر یکی از نمونه کارهای انجام امور منزل را مشاهده می کنید، به این دلیل که پرستار سلام سابقه طولانی در ارائه خدمات دارد تاریخ نمونه کار زیر بروز نمی باشد برای دریافت اطلاعات دقیق با پرستار سلام تماس بگیرید.


نام نمونه کار برای انجام امور منزل : خانم بهبهانی


توضیحات : سالمند خانم تنها و سالم که برای امور منزل و قرص دادن به پرستار سالمند نیاز دارن.


حقوق : 1.400.000 تومان (گفتم بهشون که عرفش بیشتره، ولی توان پرداختشون همین قدر بود)


محدوده : رسالت


ساعت کاری : شبانه روزی ( جمعه ها تعطیل )


برنامه اندروید پرستار سلام


برنامه اندروید پرستار سلام

تماس با پرستار سلام
نوشتهٔ پیشین
پرستار سالمند آقا سکته مغزی
نوشتهٔ بعدی
پرستار سالمند و تزریق انسولین

محتوای مرتبط

نمونه کارهایی از خدمات پرستار سلام

مراقبت از زوج سالمند پونک

پرستاری از زوج سالمند نارمک

پرستار با بچه مراقبت از سالمند خانم ، نارمک

پرستار با بچه  مراقبت از سالمند خانم ، نارمک

نگهداری از کودک ۶ ساله دختر ، سعادت آباد

نگهداری از کودک ۶ ساله دختر ، سعادت آباد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up
همین الان تماس بگیرید!